Logistiek assistent in de gezondheidszorg
Wat zijn de verantwoordelijkheden van een logistiek assistent in de gezondheidszorg?
- Bereidt eenvoudige maaltijden en wast af
- Bedeelt en ruimt maaltijden af
- Zorgt voor sterilisatie van het medisch en chirurgisch materiaal
- Onderhoudt textiel, kleding en schoeisel
- Brengt de juiste materialen naar de juiste dienst
Onderhoudt kamers en gemeenschappelijke ruimtes
- Voert eenvoudige administratieve taken uit
- Past de basisprincipes van lichaamshygiëne toe
- Draagt zorg voor de persoonlijke bezittingen van de zorgvrager
- Biedt ondersteuning bij verplaatsingen door de zorgvrager
- Controleert de productvoorraad en geeft bestellingen door.
- Ondersteunt animatieactiviteiten
- Plant en organiseert opgelegde taken
- Is vriendelijk tegen de zorgvrager
- Werkt met oog voor veiligheid, milieu, kwaliteit en welzijn
- Zorgt voor een veilige, hygiënische en opgeruimde werkplek en materialen
- Werkt in teamverband
Tewerkstelling
Woonzorgcentrum of ziekenhuis